
Google my Business: Γιατί το χρειάζομαι;
Αν αναρωτιέσαι τι είναι και τι χρησιμεύει το Google my Business, τότε σκέψου το εξής:
Κάθε φορά που έχεις ένα ερώτημα, στρέφεσαι στο Google για απαντήσεις. Αναλογίσου πόσες φορές είπες θα το ‘’googlάρω’’ κάθε φορά που έψαχνες ή αναρωτιόσουν κάτι.
Αν η επιχείρηση σου είναι η απάντηση στο ερώτημα των υποψήφιων πελατών σου, δεν είναι κρίμα να μην ανακαλυφθεί ποτέ; Ή ακόμα και να μην έχει τη θέση που της αξίζει στην Google, ώστε να την βρίσκουν εύκολα οι πιθανοί πελάτες σου;
Με 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα, η ισχυρή παρουσία της επιχείρησης σου στο Google δεν είναι μόνο επιθυμητή αλλά απαραίτητη, και ιδιαίτερα για τους 3+1 λόγους που θα βρεις παρακάτω:
- Αυξημένη Ορατότητα:
Χρησιμοποιώντας το GMB (Google my Business), μια επιχείρηση εμφανίζεται στο λεγόμενο Local Park της Google.
Το Local Park απαρτίζουν τρείς τοπικές επιχειρήσεις που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, μια κορυφή που θα ήθελες να πιάσεις, ώστε η επιχείρηση σου να είναι ορατή σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Περισσότερη ορατότητα σημαίνει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ισούται με μεγαλύτερη επιχειρηματική δραστηριότητα.
- Αποδοτικό SEO:
Η σωστή στρατηγική SEO ( Search Engine Optimization ) έχει ζωτική σημασία για τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που η επιχείρηση είναι μικρή.
Χρησιμοποιώντας το GMB, οι τοπικές επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν στην Google πληροφορίες όπως τη διεύθυνση , το ωράριο λειτουργίας , το τηλέφωνο και την ιστοσελίδα. Οι πληροφορίες αυτές θα βοηθήσουν την Google να κατανοήσει καλύτερα την επιχείρηση σου και να την εμφανίσει πιο εύκολα σε τοπικές αναζητήσεις.
- Εύκολη Επικοινωνία:
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, οι χρήστες έχουν φωνή. Δεν διστάζουν να εκφράσουν την άποψη τους σε κριτικές και μηνύματα.
Μέσω του GMB, έχεις τη δυνατότητα να απαντήσεις δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες ή να λύσεις απορίες και παρεξηγήσεις που αν έμεναν αναπάντητες ίσως έβλαπταν την επιχείρηση σου.
Επιπλέον, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις κριτικές για να βελτιώσεις τις υπηρεσίες σου.
Συνολικά, η παρουσία σου στο διαδίκτυο έχει σημασία και η στάση σου απέναντι στον πελάτη ακόμα περισσότερο. Η επικοινωνία είναι το παν.
Επιπλέον για το Google My Business, ισχύει και το εξής:
Τα στατιστικά στοιχεία μας δείχνουν ότι το 40% των χρηστών βρίσκουν αμέσως αυτό που ψάχνουν στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Όμως, παρατηρείται ότι το 44% των τοπικών επιχειρήσεων δεν έχουν ακόμη δημιουργήσει προφίλ στο Google My Business.
Αυτό δημιουργεί πολλές ανακρίβειες στις πληροφορίες των επιχειρήσεών και προκαλεί σύγχυση στους τελικούς καταναλωτές.
Εν κατακλείδι, το Google My Business κρίνεται ως ένα αναγκαίο εργαλείο που θα βοηθήσει την επιχείρηση σου ακουστεί, να μεγαλώσει και να βελτιωθεί.
Τώρα που ξέρεις γιατί κι εσύ χρειάζεται να το αποκτήσεις, κάνε το μοναδικό βήμα που εξασφαλίζει το να σε βρίσκουν οι πελάτες σου αμέσως: